luni, 23 martie 2009

Libertatea de excretie

Bai, cica vor sa elimine astia pamfletul. Asa mi-a zis mie cineva. Evident, nu vor sa elimine cuvantul "pamflet" din dictionar, vor doar sa scoata scuza asta penala pe care o tot invoca tot felul de lepadaturi pentru a scapa de raspundere pentru diareea lor verbala in public. Ce bine.

Au aparut in romania, candva, in ultimii 20 de ani, doua specii noi de oameni. Relatia lor nu e una de rudenie, ci e un fel de simbioza, asa. Comentardul si comentardoidul. Primul mananca cacat, il caca mai departe, al doilea il ia de bun si dup-aia povesteste si altora ce hranitor e. Iar primul, din nou, pentru ca nu poti trai numai cu mancare, nu-i asa, se hraneste si cu bucuria celuilalt, pentru o dieta completa, sanatoasa.

Ce face comentardul? Rolul lui primordial este de balista (sau catapulta, daca vreti) cu cacat. El poate zice orice. El poate spune "bag pula in ele de legi, legile sunt cretine, eu le incalc, dar nu pateste nimeni nimic, ALTII care le incalca mai grav ca mine fac atata rau". Sau "ba, sper sa nu-l gaseasca politia pe criminalul ala, eu imi doresc sa-l gaseasca familia victimei, va fi justitie 100%." Sa mor eu?? Si daca il intrebi de ce incurajeaza datu' in cap "nu, dom'le, stai, e un pamflet". Pai atunci, sa-mi sugi pula din saritura (atentie, nu am vorbit serios, e un pamflet).

Comentardoidul. E omul care iti comenteaza tie pe blog "tu nu esti de acord cu nu stiu care? Vezi ca-ti cam vrea lumea capu' in par. Te cheama cutare si stai la adresa x?" Si la ala cu care nu esti de acord pe blog "zi, vrei sa-l rezolvam noi?" Pai mah manca-mi-ai toata pula din mine si baga-mi-as pula peste ma-ta in casa, unii au crapat acu ceva vreme ca sa putem spune ce credem si ca sa-l votezi tu pe iliescu, baga-ti-ai pula in aproapele tau!


Bine, asta s-ar putea sa nu fie un argument. Nu pentru niste zgarciti mintal ca aia care sunt in stare sa omoare oameni pentru niste idei pe care nici aia care le-au cacat pe gura nu si le asuma. Na, poate cer prea mult.Prietene! Daca ii zici pamflet stiind ca, de fapt, lumea te ia in serios, iti doresc sa raspunzi pentru tot ce-ai zis. Serios. Iar "cateilor" tai, sa ajunga sa traiasca din meditatii la filosofie. Bag pula in el de pamflet!

Niciun comentariu: