luni, 23 martie 2009

Te caci pe dumneavoastra


"Ne dam lebădă-n chiuvetă si asta ne ocupa tot timpul."
mircea badea

Spre deosebire de o cunostinta de-a mea, eu nu vreau sa fiu prieten cu vedete, nu cred ca imi scoate in vreun fel in evidenta personalitatea o schema de genul asta. Dimpotriva. Eu cand vad articole din astea care pupa in cur mana care a scris alte articole ma enervez grav. Articole gen "de ce va luati de vedete", "de ce va luati de ANAListi" sau "de ce va luati de zoso" ma calca pe sinapse. Daca nu esti in stare sa-ti formulezi si sa-ti sustii propriul punct de vedere, cu ce mortii ma-tii te ajuta sa ii faci galerie lu' altu'?!?!?!

Da, iar m-a enervat mircea badea. Bai, sper ca intr-o zi toata lumea asta o sa sfarseasca prin a-si da seama cat penibil emana omu' asta in incercarea lui patetica de a avea o parere despre orice. Si sper ca atunci o s-o ia la vale grav si indicele ala de audienta cu care cred ca are fantezii sexuale, la cat sta cu el in gura. Ultima lui caprioara? "Eu NU merg cu 50 la oră în comună şi cu 90 afară. Accidentele nu se întâmplă din cauza vitezei, ci pentru ca mulţi au figuri în cap. Faci tâmpenii cu maşina şi la 60 la oră. Nu se întâmplă cele mai multe accidente că merg ăia cu 200 la oră, ci pentru că au un stil periculos de a conduce, periculor prin maniera lui, nu prin viteză".

Nu, ACCIDENTELE nu se intampla din cauza vitezei. Asa e. Accidentele se produc pentru ca sunt drumurile proaste. Pentru ca nu merg semafoarele. Pentru ca e basescu la putere. Pentru ca fac unii figuri la volan. Pentru ca eu merg bine, da' mi-a aparut unu' in fata. In schimb, MOARTEA in accidente se intampla din cauza vitezei, mirciulicuţ. Ca orgoliul tau incomensurabil te face sa crezi ca daca stii sa faci spagatu' poti sa ocolesti si un tir care intra peste tine, e problema ta. Dar daca ai 180 la ora si un "jmecher" nu-ti da prioritate, nu mai conteaza a cui e vina. Esti prea mort ca sa mai conteze.

Sa te mai intreb ce pateau astia din poza care s-au busit cu 50 la ora daca unu' avea vreo 150, asa?

2 comentarii:

Anonim spunea...

off topic!
ai o leapsa de la mine!
link: http://lefterandrei.wordpress.com/2009/03/23/leapsa-chestionar/

Anonim spunea...

Au un stil periculos pe naiba...
Ii doare in brisca de celalalt participant la trafic.
Si-atunci sunt si 2 fronturi:
-ala de e sofer foarte bun(sau doar se crede), care cu mare drag si dreptate afirma "daca eu nu ma feresc de ei, ei sigur nu se feresc de mine"
-si alalalt gen de sofer, care conduce pe principiul "lasa, ca ma evita asta daca-i stau in cale".

Ah, pe unii i-as busi cu pofta. :)