marți, 11 mai 2010

Perseverentii

Motto: daca berile de doi litri mi se par din ce in ce mai mici ce inseamna, oare cresc eu?

Citesc zilnic stirile politice de pe saiturile realitatii si antenei. Sunt un bou, stiu ca-s toxice, n-am ce face, nu ma pot abtine. Bai, dar sunt unii, de fapt, aceiasi, ii poti recunoaste deja, sunt de coma. Au aceleasi texte. Acum, in perioada asta, se poarta "hai sa facem revolutie". Pai ma boilor, mai aveti voi KGB, mai e CIA ce era, sa va faca voua revolutie din nou?

Cel mai si cel mai simpatic e unu' care la 99% din stirile cu Basescu sau Boc scrie FIX acelasi lucru. Il stiu p.d.r deja: "ati ajuns la putere in urma unei uriase fraude electorale. Sa nu uitati asta!". (am incheiat citatul). De fiecare data, esti nebun la cap??? Dar azi am reusit sa gasesc un baiat si mai simpatic. La un articol despre ce a mai zis Basescu, era un comentariu: PLEACA DIN GHENCEA, BECALI PLEACA DIN GHENCEA!!!!

Niciun comentariu: