luni, 15 februarie 2010

Un fel de marturisire publica

Ce ne mai place sa ne complicam...

Acum vreo 6 ani, asa, ghinionul a facut sa raman fara benzina pe cand intram intr-o intersectie fix in mijlocul Focsaniului. Din fraza de mai devreme sper ca ati inteles ca eram cu masina, daca ati inteles c-as fi ramas EU fara benzina inseamna ca v-ati tampit cu totii. Dar am avut noroc, nu trecea nicio alta masina pe drumul cu prioritate, benzinaria era undeva pe stanga si-am avut destula inertie sa merg pe liber (cu masina) pana la pompa. Unde, ghinion iarasi: uitasem si portofel si acte si tot acasa, recte, bani si card. Dar am avut si-un pic de noroc: prin buzunare, vreo 26 de mii de lei vechi, parca, aproape cat un litru de benzina pe vremea aia. Numai monezi.

Bun, ce sa fac, sa bag 0,85 l de benzina si sa-i platesc cu monezi??? Am tras aer in piept, am zis, resemnat, asa, un "bagpula" discret si am facut-o. Sa fi vazut ce feţe tâmpe aveau aia de la benzinarie cand intra dementul ala cu numere de italia (la masina), care tocmai bagase sub un litru de benzina (de calitate, e adevarat), tranteste un pumn de monezi pe tejghea, nu zice nimic si dispare. Unde vroiam sa ajung: m-a urmarit foarte mult amintirea asta, mi se pare suficient de penala incat sa o zic, dar m-am simtit intotdeauna prost, orice bou poate pati ce-am patit eu, trebuia s-o infloresc, s-o pun intr-un context, s-o fac mai interesanta, sa zic ca a patit-o altu', ce sa fac? Ei, azi imi dau seama ca m-am mai maturizat cu o zi si jumatate. Da, ma, eu eram bou' ala!

Faptul ca mi-am amintit treaba asta fix cand ma gandeam ca fiecare am fost cumva tarfa cuiva candva m-a pus pe ganduri. Stiti, asta cu a fi tarfa cuiva nu e mare lucru: e suficient sa existe cineva pentru care sa ne deplasam oriunde ne-ar chema si gata. Suntem tarfa lui sau a ei. Stiu, e si-o definitie a prieteniei ce-am zis mai devreme, problema e ca o facem si cu aia care nu merita. Atunci sigur nu mai suntem prieteni, persoana aia e un peşte si noi suntem o tarfa proasta. Dar ati observat cum pentru faptul ca suntem tarfe intotdeauna gasim o explicatie elaborata, lucrata, logica, frumoasa, dar gresita? "Nu, nu-i ce crezi tu, e nu stiu cum..." Sa mor eu?

Stiu un catralion de femei care fac sex oral, felatie si blougiob. Stiu doar vreo doua care sug pula. Cele din urma is mai ok. Sunt mai sincere si iau lucrurile asa cum sunt, nu se caca pe dumnealor. NU se complica. Si din motivul asta pervers imi place cateodata ce fac fotbalistii cu fotomodelele: e buna, ma, aia? Ia da s-o incerc si eu. Ca un fel de gel de par. Doar ca se aplica pe pulă. Fara sentimente, explicatii si alte caprioare. Pacat ca fac asta in timp ce asculta manele, dar cine suntem noi sa judecam ce asculta lumea in pat? Revenind: daca am avea curaj sa spunem lucrurilor pe nume mai des, viata ni s-ar simplifica. Bai, de ce ar vrea ala sa vin la el la 1 noaptea? Vrea sa-mi spuna ceva? Nu, vrea sa-i sug pula, hai sa fim seriosi! Si poate am mai scapa si de pestii din viata noastra.

2 comentarii:

ordinaru spunea...

Nu stiu tu, dar eu as fi povestit asta tuturor pe care-i cunosc.
E prea amuzanta faza. :))

Unknown spunea...

da, o faza e mult mai puitn nasoala si mult mai distractiva cand iti imaginezi cum o sa fie cand o povestesti la baieti
la ceasul rau se intampla asta cumva?