miercuri, 18 martie 2020

Băiat OK

În clasa aia de uman, ştiinţe sociale, cutare, cu 31 fete şi 2 băieţi, era singurul mascul acceptat în gaşca fetelor cu pretenţii. Era livin' la vida loca. Ele l-au învăţat să bea şi să fumeze, nu tovarăşii lui. Cu ele chiulea să meargă să joace biliard, cu ele bea în timpul orelor whisky cu sticla, ce mai, frumos. Şi mai era ceva bine: cam toţi băieţii din liceu vroiau să fie prieteni cu el ca să le facă cunoştinţă cu colegele lui. Uneori, se simţea ca un peşte, mergea pe holuri fluierând, doar ca să audă câte un:
-Frate, ai tricou cu Pantera, de unde-l ai?
-De la Timişoara. Eu mi l-am luat.
-Dar ia zi, câte albume a scos Pantera?
-Ei, le ştiu pe toate, dar nu le am pe toate. Poveste lungă.
-Am eu tot. Îmi zici ce nu ai şi te ajut. Mă bucur că un băiat tânăr, ca tine, aşa, ascultă Pantera. Cum o cheamă pe fata aia mai blondă, aşa de la tine din clasă?
-Care? Că sunt 4.
-Auzi, ce faci ora asta, stai?
-Am chimie. Nu cred.
-Hai peste drum să bem o bere.
-Păi. n-am bani la mine.
-Dau eu.
.....

-Două Azuga, te rog. Aşa. Ştii cumva, are prieten?
-Cine? Că tot nu mi-ai zis.
-Aia blondă, frate, aia cu părul mai până la umeri, cu ochii migdalaţi şi nu sunt sigur, dar cred că-i vopsită, de fapt.
-A. Am înţeles. Da. Are mai mulţi. Dar e ok, tu eşti băiat-băiat, te ştie lumea, s-ar putea să îşi găsească timp în calendarul ei şi pentru tine. Mi s-a terminat berea.
-Te rog frumos, încă o Azuga.
-Băi, stai, n-am bani la mine...
-Am zis că dau eu.
- Uite cum facem. Ora următoare mă duc, că e istorie şi ăla mă înţelege, dacă îs beat, în cel mai rău caz mă trimite să mă răcoresc. Dar vreau eu să stau, că urmează o lecţie importantă. În schimb, în pauză, hai să stăm aşa amândoi pe hol, ne prefacem că vorbim şi când se întoarce ea de la veceu o opresc şi vă fac cunoştinţă. E bine aşa?
-E super, frate. Şi mai e ceva: dacă ai vreodată  vreo problemă în liceul ăsta, îmi spui mie. Pentru că, vezi tu, am ştiut întotdeauna că eşti băiat OK.

Niciun comentariu: