duminică, 18 decembrie 2022

Într-o dimineaţă. m-am trezit cu vecină-mea de dedesupt. şi când zic dedesupt nu spun că stătea sub mine din când în când, ci că locuia un etaj mai jos. Bătea la uşă. Lividă la faţă. "Ce s-o fi întâmplat?", mă gândeam eu. "O fi venit să-şi ceară scuze pentru felul cum gătea ea, care mirosea până la mine şi pentru care o bătea bărbatul ei că cică l-a îmbolnăvit de stomac?" Nu. Zice:

-Cristi, te rog frumos, fă ceva, în faţa geamului de la bucătărie, în copac, este un prezervativ folosit, fă c e v a, trebuie să le dau de mâncare la copii. 

 "Săracii copii", mă gândeam eu, "să aibă de ales între a se uita la un prezervativ plin de spermă şi mâncarea pe care le-a gătit-o mă-sa!".

Aşa că iată-mă pe mine urcând la primele ore ale zilei, înainte să plece copiii la şcoală, într-un cais până la cea mai înaltă creangă, echivalentul etajului 2, şi cea mai subţire să recoltez de acolo un prezetvativ folosit. Am uitat să spun, dar nu aveam mănuşi şi nu era un prezervativ folosit de mine. Cu un nod făcut foarte bine, altminteri. Dar hei, ce nu faci pentru copii?

Mă gândeam "Fwtw-n gură de prieteni, de-asta v-am primit eu să facem un gangbang la mine, ca să mă faceţi voi de râs la vecini???" Un cretin pe care nu l-am identificat, dar lista este destul de scurtă, în loc să arunce prezervativul la gunoi, l-a aruncat pe geam. Jesus, nici măcar nu dădusem muzica tare, nu deranjam pe nimeni şi totuşi m-am trezit în postura aia. De atunci, mi-am zis gata,: gangbanguri, doar în deplasare.

Niciun comentariu: