miercuri, 10 martie 2010

Deci, se poate

Bai, mai, azi dimineata am avut o surpriza: si bogatii merg. Cu metroul. Deci m-am intalnit cu o gagica, nu dau nume, zic doar ca e manager pentru Europa centrala si de est la ceva. Nu zic la ce. Ceva mare, oricum. Nu inteleg. De ce cu metroul, cu boschetari si de-al de mine? La banii ei, io aveam metroul meu, propriu si personal. Cu cersetorii mei, de care vroiam io. Il luam p-ala care canta melodia de la Mortal Kombat la acordeon si p-ala cu jonglatul (daca aveam copii cu mine. adica nu daca faceam io cu mine copii, daca circulam cu niste copii in metroul meu.) O colega zice ca poate strange bani. Ce bani sa mai stranga? Poate doar sa-i stranga mai strans pe aia pe care-i are. Intr-un fel ma simt bine, nu-s singurul care desi e frig afara lasa masina acasa. Intr-un fel ma simt prost. Daca tanti aia a mers cu metroul doar ca sa faca misto de mine?

Niciun comentariu: