duminică, 28 martie 2010

Sex cu Oana Zavoranu

Daca ai ajuns aici cautand pe internet ce-am scris eu in titlu, MORI! Mori futand-o pe ma-ta. Mori futand-o pe ma-ta vie, sa se zbata!

M-am trezit azi dimineata foarte patriot, dar cu un patriotism din ala, de-al meu, pe care putini il inteleg. "Deci" daca eu imi iau tigarile si berea de la arabul de jos inseamna ca sustin Al Qaida? Dar daca el imi ia zece mii pe o cafea care costa 12 ce inseamna? Oare inseamna pentru el doar ca ii e simpatic un cocalar roman? Io daca as fi strain si-as intelege cuvantul "cocalar" l-as folosi cu abnegatie de fiecare data cand m-as referi la romani. Chiar si atunci cand as zice "ia uite, un roman care nu e cocalar". De fapt, cred ca asta ar fi regele complimentelor pe care as putea sa le fac unui roman.

Si cand stau sa ma gandesc, cred ca asta este si parerea prietenilor mei straini despre mine. "Ia uite, frate, ma stiu cu el de ceva timp si inca nu mi-a furat nimic si nici nu mi-a pus muzica din aia proasta. Hei, asta s-ar putea sa nu fie cocalar!". Si, de altfel, ce parerea pulii mele sa ai despre o natie care organizeaza manifestatii de sprijin pentru toti mafiotii bagati in puscarie? Sper ca n-aveti nevoie de exemple, ca de la "free gigi" incoace toti bulangiii fac demonstratii pentru toti handicapatii care n-au stiut sa fure si i-au prins.

Intrebarea mea este cam cate generatii ar trebui sa eutanasiez, cam cati insi ar trebui sa trimit io la canal ca dictator, cam cati ar trebui sa sterilizez sa ne revenim si noi ca natie? Cati nemti ar trebui sa cumpar? Mi-s mai simpatici strainii decat romanii si nu-s singurul. Dar sunt printre putinii care as vrea sa si fie ca strainii si din punctul celalalt de vedere, adica sa nu ma fac de cacat, sa nu-i mai fac audienta blondei lui Bote, sa nu mai ascult la colt, acolo, stiti unde, pe unde intra teava de la calorifer, cum isi bate vecinu' nevasta.

Un comentariu:

E spunea...

Stii, la asta meditam vineri, facand modestele cumparaturi de Paste. Cocalarii sunt cea mai nasoala subspecie de roman, mai rea decat tiganii mult-blamati. Aia isi cam vad de cultura lor si neamul lor. Astialalti insa se inmultesc precum cancerul. Ii dibui inca de cand au vreo 12, 14 ani. Prezinta semnele "promitatoare".