luni, 25 martie 2013

Papucii

Se dă următoarea situație:
Acuma, chiar nu vreau să vorbim despre faptul că plătesc un salariu considerat de succes la țară, salariu cu care mă însuram cu fata primarului, ca să-mi țină un bulangiu gunoiul la ușă. Chiar nu. În viața mea de chiriaș am avut parte de altele și mai și. La un moment dat stăteam cu un cuplu. Ăia duceau gunoiul doar până sub chiuveta din bucătărie, deși dacă făceau stânga în loc de dreapta când ieșeau din cameră dădeau de ghenă în tot aceiași 2 pași. Aveau o scuză, erau (am un mare lapsus, morții mă-sii). El nu ducea gunoiul ziua, ea nu-l ducea noaptea. Dar cum el era plecat noaptea de acasă, iar ea ziua, noi colecționam gunoi sub chiuvetă. Cum poza-i făcută în sfânta zi de duminică, poate na, omul ne-a scos gunoiul la nas ca să ne-arate că nu-l aruncă și, pe cale de consecință, nu face păcate. Dar, cum spuneam, pe mine altceva mă interesa: care-i faza cu papucii la ușă, frate??? Or avea vaci în spatele blocului și când vin de la muls nu vor să facă balegă prin casă? O fi semn de la alt vecin, "vedeți că-n noaptea asta dorm la voi", cum au văzut ei în Suleiman? Sau or fi purtând papuci afară și bocanci în casă? Și încă ceva: aș fi vrut să prind în poză și manelele, n-am reușit. Data următoare, poate.

Un comentariu:

benedict_saispe spunea...

sunt papucii cu care se duce sa arunce gunoiul la bena. am si eu asa ceva. totusi eu ii tin casa. gunoiul, la fel.