vineri, 22 martie 2013

Scurt

Îmi plac femeile tunse scurt. Homosexualule, o să ziceți. Nu-i adevărat! (Bine, asta cu nu-i adevărat nu prea funcționează la acuze din astea, uitați-vă la Bendeac.) Hai, logic: de cele mai multe ori, fumeile-și folosesc părul ca să ascundă ba că au coșuri, ba că au nasul mare, ba că-s ceacâre și șpanchii și se uită picior peste picior, ba că au urechile clăpăuge, tenul urât, cearcăne, herpes, sculament dentar și nu mai continui, că n-are rost. A, da: sau că-s urâte. O femeie vezi cel mai bine dacă-i frumoasă când e tunsă scurt. Și e și mai comod la secs verbal. OK, mă rog, hai să fiu politic corect: îmi place faptul că unele femei se tund scurt. E bine așa?

2 comentarii:

Unknown spunea...

Tata eu am altă problemă cu scurt... deci io fumez Winston blue heterosecsual dar exista și varianta de "lung" deci de fiecare data când mă duc să cumpăr țigări trebuie sa fiu întrebat
Scurt?
La care eu invariabil răspund Da deși nu întotdeauna vânzătoarea arată destul de bine...
Bun postul
Bun bun... dar nu pot sa cred ca ai fost atât de scurt, adică atunci când vorbești despre scurt cred ca trebuie sa fii mai puțin scurt decât un scurt!

Cristean spunea...

da, domne, la asta nu m-am gândit. să le ceri un scurt la atâtea femei și niciuna să nu te facă porc :D