vineri, 11 octombrie 2013

Dragă Gabi,

îți mai aduci aminte faza aia de când aveam noi vreo 13 - 14 ani și ne plimbam pe unde pășteau (sau pășteam, că nu mai țin minte) vacile și tu aveai chef de miștouri și-ai zis "Ce-ai, de ce ești supărat? De trei zile-ncoace... ăăă.... iarba nu-ți mai place! Hăhăhă! Hăhăhă! Hăhăhăhăhăhăhăhă!" și eu m-am uitat la tine cu antipatie sinceră și n-am zis nimic, că-mi veneau în cap numai înjurături în loc de glume de la țară ca să-ți răspund și eu la fel? Ce să mai zic? Ciudat să vii premiant de la oraș și să te trezești că la țară ești prost pentru că nu ai poreclă, că nu știi glume de căcat, că nu știi să priponești vaca sau că nu știi Plugușorul până la capăt. Mă, hai că mi-am amintit: sper că realizezi că pentru gluma aia cu iarba istoria m-a răzbunat.

Niciun comentariu: