luni, 20 aprilie 2015

Ţigara electronică

Ştiu, prind şi eu din urmă ca toţi agăţătorii subiectul cu mahalagioaica aia care a luat bătaie de la ceilalţi mahalagii că fuma ţigară electronică-n autobuz. Dar ce să-i faci? E un subiect bun şi mai ales inepuizabil penibilul de care-i în stare getodacul în transportul în comun, de ce să nu-l folosim în avantajul nostru? Unii poate chiar învaţă ceva din asta. Uite, eu am învăţat în tramvai cum să mă feresc de hoţi dacă am poşetă. De-asta zic: să învăţăm, dară.

Asta de care mi-am amintit eu acuma era tot o ea. Prezentabilă, 30+, serioasă, totuşi, cu o urmă de ceva, acolo, pe care numai unii ochi îl văd. Mai exact, arăta ca o fostă curvă, cu riscul de a mă face înţeles doar de o mică minoritate, o curvă care acuma-i la locul ei. Asta, până când a venit la uşă să coboare şi a pus şoferul o frână moderată. "Ce faci, mă, nenorocitule, băga-ţi-ai pula-n măta, în morţii mă-tii!", a glăsuit ea. După care i-a sunat telefonul şi a răspuns: "Da, pisi. Nu, pisi, la 11 ţi-am zis că ne vedem, m-ai sunat acum cinci minute, pisi, mai las-o dracu-n pula mea!". Şi-a coborât. Sfârşit.

Niciun comentariu: