miercuri, 19 iunie 2024

 Eram într-o maşină de poliţie, mă duceam nici eu nu ştiam unde, că eram un fel de suspect. În faţă erau doi gabori, în spate eram eu cu un copchil pe care îl văzusem în secţie recunoscând cu seninătae orice. Unul dintre poliţişti îmi spune:

-Păi, salută-l pe prietenul tăo!

-Pe cine? Ei am 19 ani, el are vreo 7, De unde să-l cunosc?

-Hai, lasă, că ştim noi...

Şi opresc la o vulcanizare, îşi fac roţile şi la urmă nu plătesc. Zic doar atât:

- Colonelul cutare vă mulţumeşte.

Dacă nici ei nu erau corupţi, atunci nu ştiu eu ce e corupţia. Dar hei, tot eu eram suspect. Plecăm de acolo şi pe drum spre şcoala de corecţie, că acolo, aparent, aveam drum, după cum am mai zis, unul dintre gabori îk abordează pe ăsta:

-Ce mai face X? Tot la şcoala de corecţie?

-Da.

-Auzi? De ce nu pui tu mâna într-o zi pe un cuţit să i-l bagi în gât şi să-l omori? Ca să scăpăm de el. Că dup-aia găsm unu să îţi bage ţie un cuţit în gât şi scăpăm de amândoi. Jă, hă, hă!


Niciun comentariu: