sâmbătă, 24 ianuarie 2009

numai bolnav sa nu fii (in rromania) (II)

Fascinant, stimati telespectatori, s-a intamplat, din nou, si asta. Ca doar nu e prima data. Discutam despre spitale la un moment dat. Ei bine, un pacient de pe la Slatina a reusit performanta sa moara in spital fara sa-l bage nimeni in seama p-acolo, prin sectii. Acuma imi dau seama ce inspirat am fost ca mi-am luat femeia de-o aripa si-am fugit cu ea la clinica particulara ca poate ramaneam fara, cu atata grija de la muistii astia de la urgente.

Chestionata fiind ce parere are de faptul ca a fost data afara, fosta sefa de la urgente cica dom'le, ca mi se pare o decizie abuziva, ca daca stiam ca e urgenta ma implicam. Pai futu-ti medicina cui te-a facut, nu asta era jobu tau, zdreanta cu diploma care de altfel le stii tu pe toate? Eu stiti ce astept, nu? PUSCARIA! La puscarie, in pula mea, asta-i de puscarie, toti o stim.

Cand ii aud, dom'le, ca sunt salarii nu stiu cum, ca am invatat atatia ani, c-am facut, c-am dres, JET! Te-am pus io? Nu vreau s-ajung din nou la faza cu parlamentarul, dar nu te-a obligat nimeni sa faci asta, tata. Stii ceva, daca nu-ti convine banu' de la stat, du-te, nene, in constructii. Aaaah, the great outdoors! Aer curat, banii sunt bani, nu faci garzi, nu muncesti de revelion, un stil de viata activ, fara alienarea si patologia specifice stilului de viata din societatea capitalista moderna si, nu in ultimul rand, nu ai de-a face tu toti tampitii (sentiment care SUNT CONVINS ca-i incearca foaaarte des pe geniile astea de doctori). Ai de-a face doar cu o parte din tampiti.

Pana una-alta, inca o data, eu astept cu nerabdare, cu candoare, as putea spune, cam cat de erect il poate astepta un borac pe sfantu mos craciun, ca responsabilii de ce s-a intamplat acolo sa faca cunostinta cu tampitii din sistemul judecatoresc, dar mai ales cu cel din sistemul penitenciar romanesc.

Niciun comentariu: