luni, 19 ianuarie 2009

Astia isi bat joc (din nou)

Cineva iar e cu muia. Si cu pila. Si cu interventia, cunostintele etc.

Cine, de data asta? Primaria sector 2, preferata mea, ca tot stau acolo. Nu in primarie, in sector. Mi-a aratat cineva ceva foarte dragutz pe un site de angajari: superofertaaaaaaaaa: angajeaza-te in primarie, coae, sa vezi viata acolo, o freci si iei, cica, si neste bani, dar combinatiile, heeei, cate combinatii... misto la primarie, ce mai.

Bun, hai sa vedem despre ce-i vorba. Evident, despre angajari. Care angajari? Actualele angajari. Care au fost. Cum adica? Adica publici tu asa, ca cum ar fi transparent, ma intelegi. Totul pe fatza, ca nu suntem mafioti, smecheri, peceristi si alte asemenea. Deci, ANGAJAM. Cand? IERI. Adica publica tu anuntul pe xjobs pe 19 ianuarie. Dar concursul e tot pe 19. Iar inscrierile, evident, se fac pana la data de 16, ce pula mea, chiar credeai ca ai si tu presiune pentru un job la stat?

Dom'le, stiti, poate nu e chiar asa, poate e vina muistilor aia cu saitu, niste nenorociti, noi le dam bani si uite ce ne fac "eccetera". Atunci, hai pe saitu primariei, poate acolo au fost puse mai din timp, n-ai de unde sa stii. Hai. Cel mai de actualitate anunt de pe saitul lor ce spune. Angajam prin concurs pe data de 2 a doua doo mui 9. Uf, poate o conving pe gagica-mea sa se bage acolo, auzi, program cat de cat, la resurse umane, merge treaba. Un penis. Un penis cat o pula de mare, pentru ca jos scrie mare, cu rosu:

Înscrierile se fac până la data de 12.01.2009.

Drept pentru care io va urez sa va stea pilele in gat si sa ajungeti la spital unde sa fie urgenta cum am patit eu si sa vi se spuna, tot cu rosu:

Înscrierile se fac până la data de 12.01.2009.





2 comentarii:

Unknown spunea...

ma nebunule, tu acum ai aflat cum sta treaba la stat?
sa vezi in spitale cum se face treaba,a colo se da banul, se da anunt in viata medicala se astepta vreo 2 luni pana apare anuntul si dupa aia in 30 de zile dela publicarea anuntului are loc concursul
corect, nu?
numai ca cine da banu ala ia postul degeaba esti bun, te arzi in figuri, te inscrii, speri si alte alea, tot ala cu coaie mai mari ca tine e mai bun, nu?
deci nu-ti mai fa draci aiurea..... franta....belgia...elvetia.....anglia....

Anonim spunea...

salutare... foarte bun blogul! Apropo de cometariul de mai sus... eu incerc de zor sa ma angajez in spital... sunt kinetoterapeut (off the record). de vreo luna de zile am luat spitalele la batuit prin Focsani. Mi se zice ca sunt posturile blocate.. dar parca vad ca le deblocheaza vreo 2 ore pana se inscriu vrunii la vrun concurs... si aia care se chinuie si cauta de munca raman iar pe dinafara... hai sa emigram.. eu doar ce m-am intors...p