vineri, 23 ianuarie 2009

Parlamentard

Povesteau astia de la Abstractitatea despre un fost parlamentar. Roman. Viu. Pac, au venit alegerile, pac, post de parlamentar - dans la main, asa ca pa avantaje. Ai zice. Ei bine, nu. Ce-au facut cacatzii astia: si-au votat avantaje valabile si dupa ce nu mai sunt acolo, da' din alea meserie, pensii, somaj si un, nu-i asa, mic ajutor "financear" de 3 indemnizatii brute, asa, in loc de la revedere, ca poate nu-si gasesc altceva, ca poate nu stiu ce, ca etc samd. Cat fac astea acuma? Cam 200 de milioane de lei romanesti vechi pe cap de vaca parlamentara furajata.

Sa revenim la boul nostru. Asta' a declarat pe raspunderea proprie si personala ca n-are niciun job, niciun venit, niciun nimic. Drept urmare, el va receptiona banii astia de care vorbeam mai sus. Bun, si ce faceti, nenea fost parlamentar dupa ce expira banii astia? A, pai nicio problema, ma angajez director la una din firmele mele!!!! A, pai aveti firme? Da, dar ce, asta inseamna ca am surse de venit? Nu, domnu', asa e, am gresit, inseamna ca aveti surse de supt.

Dar ce stiu sigur ca inseamna este ca io ti-am dat bani. Sa freci tu pula cati ani ai frecat-o prin parlament. Deci, clientul nostru, stapanul nostru. Pe banii mei, fac ce vreau, nu? Pai io vreau sa fac dragoste cu ma-ta. Si mai vreau ca de toti banii aia sa-ti cumperi supozitoare. Dupa o vizita la spitalul ala de stat unde-i tot trimit eu p-aia ca tine.

Niciun comentariu: