vineri, 23 aprilie 2010

aberRATIA de vineri

Mi-a placut de mine azi dimineata: am reusit, din noianul de ziare care-si zic "quality", dar vin cu informatii cum ca Bote e straight si stiri de acum 20 de ani, sa identific ceva util: anul asta se poarta blugii uzati si cu rupturi, ceea ce reprezinta o veste buna, mai ales c-am gasit-o intr-un ziar gratuit. Moda asta ma scuteste de niste cheltuieli si din asta rezulta un oarecare buget. Am discutat cu mine insumi si personalitatea mea numarul 4 a venit cu propunerea sa-l bem.

Partea negativa e ca treburile care mi-s antipatice inca sunt mai multe decat alealalte: nu-mi plac oamenii care te suna pe fix si te intreaba unde esti. Nu-mi plac grasii vitezomani; tu mori daca dai doua ture de teren de tenis de masa, da' la volan esti smecher. Tot nu-mi plac femeile strambe care se cred frumoase aiurea si au senzatia la fiecare doua vorbe ca te-ai dat la ele. Si nu, tot nu-mi plac maidanezii satanisti care locuiesc in gropile de la mine de pe strada, Oprescu, impusca-te!

Niciun comentariu: