miercuri, 14 iunie 2023

Ca să rezum şi să extind în acelaşi timp

Aseară eram la coadă la întreţinere (da, încă există asta) şi o dementă se certa cu casiera  de parcă nu mai exista ziua de măine şi de parcă nu ştia că dacă te cerţi, te cerţi la contabilitate sau la administraţie, nu la casierie. Eu eram cam al şaselea la rând. Băi, şi mă ia gura pe dinainte. Eu nu prea fac chestii din astea, cine mă cunoaşte ştie că aşa e. Deja se făcuse coadă şi în spatele meu, inclusiv în afara scării (blocul are mai multe scări).  Dar am cedat psihic.
-Auziţi. puteţi sî amânaţi un pic discuţia, vrem şi noi să plătim...
Şi s-a întors aia care era acolo, prima la ghişeu, acolo aia care făcea scandal, supernervoasă, urlând;
-CE, VREŢI SĂ MĂ BATEŢI?
-Poftim? Asta am zis eu.
-VREŢI SĂ NE BATEM?!!
-Duamnă, am centura neagră, nu e cazul, dar dacă e să-mi daţi una în cap putem să încercăm să o luăm de acolo s-ar putea să mă descurc...Dar uitaţi am mâncarea pe foc, putem, dacă vreţi. să plătim întreţinerea mai repede? Că de asta suntem aici./(Nu minţeam, aveam ciorba pe foc, dar dura o oră până când....) Mulţumesc.
A părăsit locaţia foarte nervoasă. Şi s-a  întâmplat o chestie fantastică. Cele 5 doamne din faţa mea de la coadă s-au dat la o parte şi  au zis "haideţi,  poftiţi" şi m-au lăsat în faţă.  În 20 şi câţi or fi de ani de Bucureşti nu mi s-a întâmplat aşa ceva. Atâtea babe acre să mă lase pe mine în faţă. Ziceai că sunt gtavid,

Niciun comentariu: