miercuri, 20 decembrie 2023

 Pfoai, nu-i mai suport pe ăştia cu petardele. Bă, nici măcar nu e crăciun sau revelion. Oare nu rămân fără până atunci? OK, la magazin le cere buletinul dacă pun mână de la mână să ia o sticlă de vodcă sau un pachet de ţigări şi probabil de-asta le rămân bani de petarde. Dar cât de piroman să fii? Nu pot să fumeze şi ei iarbă, ca toţi băieţii?  Nu au net, să facă şi ei un chat sau să se uite la nişte p0rn? Băi, câteodată zici că e război în cartier. Chiar aş prefera să le dea ăia vodcă. Se sperie câinii din cartier, fac panaramă, poate se sperie vreo babă din bloc şi face infarct etc. 

Ieri a explodat o chestie imensă la geamul meu, eu stau l etajul 1, nu la parter, eram pe scaun în bucătărie, am văzut flama, am auzit bubuitura şi mi-au căzut nişte bucăţi din petarda aia pe pervaz. Plastic, nu carton, una încă o am. Ştiţi cum s-a auzit? Dom'le, aia nu mai e pocnitoare, aia e grenadă. Şi era clar aruncată spre bloc, nu pe jos.Niciodată n-am făcut ce urmează spun că am făcut în momentul ăla: am deschis geamul şi am urlat:

+PIŞA-V-AŞ ÎN STOMAC!

Dar chiar nu face nimen nimic? Este o ilegalitate ce fac ei. Unde-i miliţia, unde-i jandarmeria şi cine o mai fi? Nu ştiu, având în vedere ce se întâmplă, efectiv, discutam cu un prieten doctor şi i-am zis "sper să ajungă clienţii tăi sau să-i văd la ştiri numărând câte degete mai au". Deşi, na, cine ştie dacă se pricep să numere, având în vedere ce minte au.

Niciun comentariu: