joi, 5 februarie 2009

Nikita taie lemne

BA, CE CAUTA AIA LA TELEVIZOR????????????????????? DE CE??????????????????????? INNEBUNEEEEESC!!!!!!

futu-va-n gura sa va fut cu proteveu' si antena voastra! Ca aia de la sarbu au lansat-o pe balena asta la teveu pentru prima data de nu mai scapam acuma de ea. Si cu un cacat. Un cacat de material si un cacat de tocshou.

In primul rand, hai s-o dau si eu old school: o stire (nu stiu, asa zic astia mai batrani, nu vin io sa pun lumea cu curu-n sus doar ca sa ma dau rotuzi. sunt destui mai rotunzi ca mine. de exemplu, nikita), deci, o stire e atunci cand un om a muscat un caine, iar nu viceversa.

Ma doare in pula daca nikita da sau nu femei la produs. Chiar NU CONTEAZA. Interesant era daca auzeam o stire cum ca nikita a luat examenul si e studenta la SNSPA . Sau la politehnica .Unde n-ar primi-o aia nici pe locurile pentru handicapati mintal. Sau, hai, poate ca la politehnica o primesc. Chiar ati avut impresia ca nikita se poate ocupa cu ceva normal la cap? Atunci inseamna ca va place si muzica ei. Nu pun link si la aia ca nu vreau sa-mi moara cititorii.

Ba, o stire era daca-l prindeau pe basescu dand femei la produs. Sau pe plesu, liiceanu, horia-roman patapievici. Voi chiar vreti sa ma puneti sa aleg intre tocsou cu nikita si ailta si un tocsou cu mircea badea si ion cristoiu??? (btw, daca as face EVER o emisiune in care s-o bag pe tanti kent aia din cu totul alte motive decat rating, i-as da voie sa zica numai replici din filmele in care a jucat. ar fi misto, nu?)

Nu vreau! Nu vreau sa aleg intre bagabontaj si oameni care au tatuaj cu iliescu!!! Asa am ajuns? TRAG PULA-N EA DE TELEVIZIUNE!!!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Da tu ce cautsi la televizor m? Ia treci in camera ta si mai pune si tu mana pe carte =))

Cristean spunea...

pai aia am facut, nenea. doar nu eram nebun sa ma uit in gura lor. m-am dus si-am scris in blog:P