sâmbătă, 28 februarie 2009

Vreau sa ma fut cu Nikita

Vreau sa fut pana ce sa mor. Mam combinat cu o curva eu virgin. Sefa pulelor. Luata la pula. Ma pis. Mă piş. Bag pula, muista. Ce inseamna a fute... Ce inseamna sa te futi. Ce trebuie sa manance un barbat ca sa futa bine? Imagini cu curve care se fut cu caini. Una se fute cu un tap. Badea. Inginer intelectual. Ce inseamna sa fii model? Ce inseamna sa fii curva? Patapievici. Curva. Ce n-as da sa mor deseara. Ce sa iau ca sa mor? Cum sa faci prietenul sa se oftice? Cine are pula mai mare? Cum o chema pe aia futata de cal? Futut romanesc. Pula mea o sa mor de foame. Operatie de marit pula. Pule incredibil de mari. Test. Cand am sa mor. Cum am sa mor? Unde se duc cateii cand mor? Vreau sa fac o laba. Ma pis pe ea de religie.

Nu, n-am innebunit. Nimic din ce vedeti mai sus nu-mi apartine. Nici macar titlul. TOATE sunt cuvinte sau expresii cautate de ... unguri, sa le zicem, pe google. Deci, tot ce e separat de alte chestii prin semne de punctuatie a fost cautat de un conţăran de-al nostru. ATI BELIT PULA, FUGITI!!! Astia traiesc, polueaza, fut in aceeasi tara ca si voi. Sau poate le cauta de afara, de-aia n-am zis EMIGRATI, am zis FUGITI.

Niciun comentariu: