luni, 16 februarie 2009

Prosti mai sunteti

TVR va explica intr-un material ca sunteti prosti. Inca o proba de sistem care-si bate pula de noi pe banii nostri, la concurenta, cred, cu aia de prin spitale. O istorioara adusa in atentia publicului de nenea asta. Pentru aia care stau prost cu rabdarea: un dement (sau un om cu capul pe umeri, nu stiu) i-a dat jos saitu' lu badea.

Tevereul face un calcul si ne explica, suav, ca din cauza invidiei si a prostiei bloggerilor de pe net s-a intamplat treaba asta. Sa mor eu??? Baaa, in gatu' ma-tii, daca vroiai neaparat sa-i faci publicitate lu badea pe banii mei (da, muie cu fatza de om ce esti, pe banii nostri pe care ni-i ia statu' cu japca stai tu si mananci cacat acolo), MACAR dadeai si tu impresia de impartialitate. Macar incercai. Ziceai ceva gen "unu' i-a floodat blogu' lu' badea". PUNCT.

Dar nu. Toti care nu-s de acord cu badea sunt vinovati, tata, ca i-a picat lu' asta blogul. Da' aia pe care ii doare in pula de mircea badea sunt vinovati? Ca sa stiu unde ma incadrez. Dar voi, astia carora nu le place mircea badea, ati belit o juma' de pula-ntreaga: sunteti invidiosi si prosti, coae. Tipic romanesc: nu-mi place de tine, vreau sa te contrazic si n-am argumente? Nicio problema, pot oricand sa te fac prost, ofticat, tigan, taran, moldovean sau homosexual.

Imi place tara in care traiesc. Imi place din ce in ce mai mult. Dau bani la doctori sa nu ma bage in seama si dau bani la o televiziune care sa-mi dea lectii despre cine-i prost si cine-i destept in tara asta: badea e "inteligent" - i-am citat pe gaoazele de la tevereu, aia care nu-s de acord cu el sunt prosti. Si vinovati ca i-a cazut saitu. Misto.

Niciun comentariu: