luni, 20 aprilie 2009

Ora adevarului

Mda, inca un material despre ce pula mea a facut unu' de pasti. Bine, avand in vedere ca aici se discuta foarte mult despre idei si mai putin despre autor, merge una si despre mine, mai ales ca o sa descoperiti ca va priveste pe toti.
Deci, ce-am facut de pasti? Un milion de lucruri bune. Am platit datorii, am ajutat lumea, am facut niste marturisiri, mi-am luat niste angajamente, am stat cu "familea", am ciocnit oua rosii cu data expirarii pe ele, am petrecut timp cu prietenii, am redat libertatea unui caras pe care il pescuisem cu vreo doua zile inainte, am facut cadouri, ce mai, o gramada, o gramada de lucruri bune.

S-ar putea sa nu va dati seama unde merge textul asta. Hai, sa nu va mai chinui: multi dintre voi au fost dezamagiti de soarta cruda a personajului principal din poza de la materialul asta. Ei bine, nu, iepurele ala din poza e doar un alt iepure pe care nu-l cunosc. Iepurele de pasti n-a murit. N-avea cum. Iepurele de pasti sunt eu.

2 comentarii:

Quick Silver spunea...

aha deci tu esti iepurila?
esti un nashpa mah! nu stii cum se ajunge la londra?!

Cristean spunea...

bai, pan' la londra ajung cadoaiele cu fedexu, ca lu' şoşoi ii e cam emotii de zbor si n-are bani sa bea pe avion pana acolo.