marți, 28 aprilie 2009

"Stiri"

Astia de la Adevarul zic ca cica magistratii sunt mana in mana cu infractorii. Nu stiam. Pai prietenii mei mai dementi s-au facut politisti. Si prietenii mei politisti isi fac cumparaturile de la hoti. Ailalti prieteni ai mei s-au facut magistrati sau avocati. Aia SI mai dementi. (Am terminat Dreptul, desi ar trebui sa-l scriu cu litera mica, da' il scriu asa ca eu chiar am invatat, spre deosebire de restul fotomodelelor.). Prietenii mei mai betivi s-au facut ofiteri judiciari la DNA. Mai au un pic astia de la Adevarul si ne spun ca in tara e coruptie.

4 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Stiri?
Uite aici stiri.
(ce e mai jos e preluat de pe un site-ul pacii)
Iata ce zicea Becali vis-a-vis de arestarea sa:
"Pana sa fiu arestat, imi traiam viata de businessman din plin. Cand m-am vazut in puscarie, mi-am dat seama ca eu nu am ce cauta acolo si m-am hotarat sa ma potolesc (si alte bla-bla-uri) "

Eu inca incerc sa procesez partea cu "businessman".

Prietenii tai mai dementi inca n-au X5, Q7 etc? Ca daca n-au inseamna ca au nimerit in alta bransa. :))

crintea valerică spunea...

Şi n-ai zis ce eşti tu, copilul NEdement!

Cristean spunea...

ce ziceti voi acolo?