luni, 6 iulie 2009

De ce sunt unguroaicele blonde

Mă-ntreb de ce nu-şi mai botează nimeni copilul Burebista, dacă tot suntem aşa mândri că ne tragem din daci. Sau Zalmoxe. Sau Abormaşinăriţei Diurpaneus. Până şi ăia cu nume de familie dac – Brânză, de exemplu, şi-au tras nume din astea caştoace. William Brânză. Există, căutaţi-l pe net, ultima dată vă reprezenta cu onor în parlament. Pe toţi tripleţii azi îi cheamă Robert, Eduard, Alex, Smiley şi Cerebel. Păi aşa sunteţi voi naţionalişti, mă? Băi, io achiesez la teoria lui Neagu Djuvara. E chiar tare puştiu’.

Şi e tare şi teoria lui, cum că, în mare, în afară de limba asta a noastră, nu prea ne-a mai rămas nimic de la Traian şi Decebal –de la Decebal chiar că nu mare lucru. Da, ştiu, sunt un trădător şi un “antinaţionalist”.Băi, dar, pentru ca suntem corecţi, nu-i aşa, vrem şi un punct de vedere, dacă nu obiectiv, măcar diferit, nu? Şi unde am putea găsi noi un punct de vedere cu adevărat diferit de al nostru? Exact, la unguri, tată. La ungurii ăia de la mama lor, nu ăştia ai noştri. Băi, m-a cam speriat ce-am văzut acolo. Da’ acuma na, nu tre’ să-i credem pe cuvânt, pentru că avem şi noi creier în cap, dar şi alte surse.

Dar ceva e valabil pentru ambele istorii. Deci: nu numai pe noi ne-au violat toţi cotropitorii, staţi liniştiţi. Statuile vechilor regi unguri din Budapesta arată clar că semănau mai degrabă cu Kim Ir Sen decât cu vreun arian din ăsta de-acum. Şi-atunci, cum dracu’ de ungurii din ziua de azi n-au feţe de tătari? Simplu, ei n-au fost niciodată mai mult de 10% din populaţia aia pe care o conduceau ei. Ei doar s-au pus călare pe neamurile alea pe care le-au găsit acolo. Exact cum am păţit noi. Diferenţa dintre noi şi ei? Noi i-am învăţat româneşte pe conducătorii noştri, ei i-au învăţat ungureşte pe supuşii lor. Unguroaicele sunt nemţoaice la origine. Deci, nemţoaicele sunt curve.

Niciun comentariu: