miercuri, 5 august 2009

Incarc brichete

Asta as scrie pe poarta la becali, la boureanu, la marinescu, la zdreanta aia cu care se uda el, la badea, gadea, ciutacu, cretuleasca, omoloaga ei de la antena 3, am uitat cum o cheama, oricum, o isterica penala. Bai, astia nu-s buni de nimic. Numai de scandal. Nu v-ati saturat de ei? De ce sunt ei buni? Imi poate explica cineva? Ce-am castigat noi de pe urma lor??? Cu ce ma ajuta pe mine faptul ca dan diaconescu exista? Ca o sa faca o emisiune despre mine dupa ce dispar eu ca prostul beat cu masina intr-o prapastie? Cu ce va ajuta pe voi? De ce mortii mamii lor avem nevoie de ei???

Baaaa, suntem inconjurati de oameni inutili. Mai grav, ei ne agreseaza zi de zi la televizor, in fata blocului, peste tot!!! Eu am unu’ in fata blocului la mine (cat o mai fi, de la 1 octombrie ma mut, daca stiti chirii misto, ziceti), are cioc, da’ in rest se imbraca in femeie adventista de ziua a 7-a, cu batic, cu tot ce trebuie. Da' macar ala nu ma agreseaza cu parerile lui. Gata. M-am hotarat. Cine-mi zice cel mai misto despre omul de care ar scapa din viata lui fara regrete la el pe blog cu pingback sau in comentarii primeste cado’ un radio (da, stiu, nu se mai poarta, dar asta e misto si e nu stiu cate milioane) portabil.

Niciun comentariu: