luni, 14 septembrie 2009

Mortu'

Am un mort in lista de messenger. La propriu. Adica nu sta mort in lista. A murit offlain, integeti voi, da' io inca il am in lista. Asta, de vreo 3 luni, asa. Si nu stiu ce sa fac cu el. Serios. Il sterg sau il mai pastrez? Io n-am nimic cu omu', asta e, a murit. Nu cere de mancare. Da' ma simt ciudat cu el in lista. Oare daca da dumnezeu si domnulnostrudumnezeulnostruisuscristosmantuitorulnostru si-mi baga si mie astia internet si intr-o noapte imi apare mortu' onlain oare ce ma fac? Cica mortii aduc noroc. Io stiu?

7 comentarii:

jane spunea...

mie mi s-a intamplat. un prieten a murit intr-un accident stupid - era pe bicicleta, pe marginea strazii, si a fost lovit de un tir. l-am sters din telefon si din lista de messenger dupa ceva vreme. mi-am luat la revedere.
din cand in cand imi mai amintesc de el. si de cat de repede se poate termina totul.

Cristean spunea...

uf, mi-am amintit ca-l am si pe hi5. da, stiu, am hi5...

Quick Silver spunea...

era patrick swayze?
Dzeu sa-l ierte!

Cristean spunea...

:))) nu. si nici nicu constantin. era un baiat care facea taekwondo. dar asta a fost mai demult.

Unknown spunea...

eu zic sa il mai pastrezi, cand il mai vezi o data la o luna sa mai zici un doamne iarta-l pt sufletul lui
sau cum vrei, cu cat il stergi mai repede, cu atat il uiti mai repede. vrei sa il uiti?

Cristean spunea...

ma, nu eram asa de apropiati, nu stiu, nu m-am gandit.

Anonim spunea...

acum o luna aparea online pe hi5! :))