miercuri, 9 septembrie 2009

Neintelegeri

Din ciclul “ce se mai intampla de cand m-am mutat eu in militari”: pentru ca, nu-i asa, inca n-am net, vin la birou cu metroul. Vin cu metroul nu pentru ca n-as avea masina cu care sa fac accidente din cand in cand, ci pentru ca fac cu metroul un sfert de ora, iar cu masina o ora jumate. Ocazional, in metrou mai vezi femei bune de pula. Si m-apuca asa, o nostalgie blegoasa, ca un fel de reumatism la suflet, nu stiu cum. Bai, cum o fi o femeie buna de pula care merge cu metroul? Nu poate fi decat ultima femeie romantica din lume.

Io asa ma gandesc, o femeie buna de pula care merge cu transportul in comun sau trece strada pe jos, chestii din astea, sigur e o femeie buna de pula care inca mai crede in dragoste. Daaaar, si femeile bune de pula au aceleasi necesitati ca si noi. Stiti voi, masini scumpe, cadouri etc. Glumesc. Evident, ma gandesc la celebrul, de acum, veceu. Si mi-am dat seama ca am auzit de cateva ori la viata mea conversatia urmatoare:

-Ffffffffffffff, mă piş pă mine!
-Şi eu!

Ei, uite, asta-i genul de replica foarte periculoasa. Un raspuns din asta, inteles gresit, adica, nu-i asa, culmea, luat “decat” la propriu, cum se vorbeste la mine-n cartier, e genul de raspuns care poate strica o relatie. Care poate transforma o femeie buna de pula si romantica intr-una materialista. Baieti, care-aveti femei bune de pula care merg cu metroul, grija maxima la cum vorbiti cu ele sa nu va inteleaga gresit. Va pupa unchiu’ Cristean!

Niciun comentariu: