miercuri, 16 septembrie 2009

Zi de salar

Motto: “sa-mi bag pulaaa, unde-am nimerit, la mine jos la magazin inca se vand tigari la bucata:)))))” (Cristean)

Am nimerit la Cora intr-o zi de salariu. Pentru altii, ca la mine, desi eram in 15, banii de pe 5 inca nu intrasera. Nu mai fac. 3 minute a durat sa-mi iau doua bulane de curcan si doua beri. Si 3 sferturi de ora statul la coada sa platesc. M-am simtit ca-ntr-un vis ud de pe vremea lui Ceausescu: erau cozi imense, dar si rafturile pline. Si asta se intampla la randul ala pentru aia cu putine cumparaturi.

Si, normal, nervii de rigoare. N-a lipsit nici mahalagioaica de Bucuresti, evident. In cazul de fata, una la 45 de ani, asa, de nationalitate suspecta, cu fiica-sa si nepoata (ciudat, blonda), dupa ele. Evident, a luat caruciorul plin intr-o mana si pe nepoata in ailalta si s-a bagat direct in fata la randul pentru gravide si pentru handicapati. Rand de la care i-au dat aia flit direct si fara regrete. Drept urmare, a inceput ea un scandal monstru in care i-a facut pe toti cu ou si cu cacat ca ce cauta ei acolo la randul pentru copii. Aia zbierau in cor “gravideeeeee, nu copiiiiii!!!!!” si ea nimic. A fost un circ pe cinste.

Cel mai tare a fost ca ii facea pe toti analfabeti si le zicea ca nu stiu sa citeasca pe cand, de fapt, acolo nu era nimic de citit, erau doua desene – cineva intr-un carucior cu rotile si una (ori unu’) in fusta, cu burta mare. Nici macar penalii aia de paznici de pe acolo nu stiau ce sa faca. Pana la urma, au impins-o aia de la rand in fundul cozii. In sfarsit, putina solidaritate in fata nesimtirii de bucaresti. Dar evident ca matracuca a facut scandal pana cand a ajuns in fata si o mai si agita pe aia mica sa zbiere pe acolo. Nu-mi mai trebuie...

Niciun comentariu: