luni, 18 ianuarie 2010

Tu ce-ai face?

... daca ai castiga la loto 10 milioane de euro?

"Mi-as da demisia, dupa care mi-as suna fostul sef, i-as spune ca il iubesc si ca trebuie neaparat sa scape de nevasta-sa si ca trebuie sa-l vad ACUM.
-Arunc-o p-aia pe geam ca acum vin la tine, iubitule!
Dupa ce ar scapa de aia, m-as duce la el, m-as da la el, m-as dezbraca si dupa ce i s-ar scula pula l-as lega de pat si i-as spune:
-Baga-mi-as pula-n mortii ma-tii ca mi-ai distrus creierii din cap!
Si l-as lasa acolo si as pleca."

Gagica-mea

3 comentarii:

Giusy spunea...

i-as dona pentru creerea unui centru de exterminare a tampitilor, da numa asa vreo 2 milioane. ca de restu m-as rasfata :))

Cristean spunea...

centrul de exterminare a tampitilor exista, se cheama pamant. pentru ca toti oamenii mor la un moment dat, inclusiv tampitii. e adevarat, nu mor in ordinea in care vrem noi. da' cu noile descoperiri in genetica, cine stie...

Unknown spunea...

DA sunt de acird cu cristean man u kill me =))