miercuri, 10 februarie 2010

Criza la privat

Episodul XIX


Deci iar m-au futatu' la banu' sefii. E criza, dom'le. Stiu, din 2005 e criza. Motive sa nu ma oftic. Mi-am platit datoriile. Mi-am platit datoriile. Si mai era ceva. A, da, mi-am platit datoriile. Ramane sa sper ca va fi din nou mai bine, gandesc eu cu voce tare.
-Pe lumea ailalta, ma lamureste un coleg.
-A, da? Pai daca murim in ordinea varstei, tu afli primu', sa ma vizitezi intr-o noapte sa-mi zici, raspund eu.
Serios, acuma. Ce-as fi facut daca nu ma faceam ca scriu si oamenii astia nu se faceau ca ma platesc? Probabil ca stateam in Focsani. Lucram in vanzari (bleah). Vindeam manusi din latex, pelerine de unica folosinta, foarfeci de tuns in nas si aplicatoare de facut cu ceara la pizda. Conduceam un Matiz. Castigam 1.300 RON pe luna. Dar hei, locuiam cu bunica-mea!

Niciun comentariu: