miercuri, 10 februarie 2010

Suparare mare

Vroiam sa bag ceva despre filmele p0rno azi, da' uite c-a aparut o urgenta: tocmai au interzis astia magazinele de vise sau plantele alea, n-am inteles exact. In primul rand, mi-e foarte greu sa-mi dau seama cum poti interzice o planta, ii spui sa nu mai creasca, ii dai amenda, daca mai creste o bagi in puscarie? Dar sa nu fim naivi, de fapt, s-a interzis vanzarea lor, iar asta-i partea cea mai proasta, daca nu se vand, noi de unde stim unde cresc? Asa nu se mai poate. Eu cred ca emigrez in Italiea la amicu' meu Chilaru' . Macar de vreo doua, trei ori pe an, asa. Sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ba e bine ca s-au interzis. Shtim noi de ce. Intrebarea mea e "Cand legalizatsi Marijuana, domnu Patriciu ? ca sa nu mai cheltuiesc pa avioane pana la Amsterdam.."

a lu' Vlasceanu.

Cristean spunea...

se gaseste si mai aproape, m'. doua ore pana la roma ori milano sau 13 ore pana la timisoara.

Cristean spunea...

apdeit: astia au anuntat ca schimba substantele si cam asta ar fi. distractia continua.

Anonim spunea...

Din cate am intzeles io "lucru' satanei" ii ceva gazon stropit cu THC modificat chimic. Da' daca baga asjtia Codex Alimentarius Nu o sa mai fie sigur in "pliculetze" usturoi sji menta, cel putzin Geenie o sa ramana de carutza! O sa sa dea toata lumea Ninja (nin jea).

Cristean spunea...

mai, in cazu' asta nu ne ramane decat sa militam pentru legalizaj, sa nu mai stea lumea cu stres.

Anonim spunea...

Nici o sjansa cat ii "lumea noo" strajer la neatarnarea tzarilor! Is bolnavi cu "drogurili".Asta k sa nu incepem despre puterea "drogurilor" ca moneda vezi Razboiul Opiului. Pentru ca aici vb despre "droguri" nu despre o planta ...
P.S. ii