vineri, 5 februarie 2010

Plictiseala in exces poate duce la gheism?

Si eu care credeam ca stiu ce-i aia plictiseala... Nu, bai, n-am stiut toata viata, cand am vazut materialul asta mi-am dat seama. Deci asa de plictisiti erau baietii aia ca au inceput sa se futa in cur. Intre ei. Care ma duce la una din ideile mele care m-au facut destul de popular printre oamenii care reusesc sa vada chestii de ras la treburi scarboase: poate e un accident, tata. O neintelegere. Sau o facatura, un trucaj. Rusine, Dinu Patriciu! Nu? Pai ar putea foarte usor sa fie trucaj, orice se poate truca. Sau poate i-o fi spus ala ceva, l-o fi injurat. Si oricum, pana la urma, nu l-a lovit in plex sau in fata, doar l-a impins. In cur.

3 comentarii:

George spunea...

cartonas rosu. fault din spate.

Teo More spunea...

cartonas maro...

baiatucuberea spunea...

Nush de ce...de cand am citit titlul m-am gandit la oamenii astia :) ...din prima