vineri, 8 noiembrie 2013

Noroc de succes

Am un card de transport, să-mi trăiască. E înlocuitorul perfect pentru permis dacă-ți plac băutura. Merge peste tot, pe metrou, pe unde vrei. Numai la curve n-am abonament pe el. Dar e prea trecut de 11 jumate. Prea seară. Prea târziu pentru reatebeu. Prea aproape pentru taxi. Prea lene pentru mers pe jos. Și na, stau în centru, vin din centru, dar centrul Bucureștiului e prea centru. E de vreo câteva ori mai mare decât orașul tău, dacă stai în Dej. Dar ah, zeul științei combinate cu superstiții stupide în care cred eu e mare și iată că mă ajunge din urmă un autobuz. Și mai și oprește la stop! Îi trag un zâmbet de centuristă versată șoferului și-arăt spre ușă și minune, sunt salvat! Mai stau și eu degeaba două stații. Și se face verde. Și plecăm fix în altă direcție decât aia în care stau eu.

Niciun comentariu: