joi, 24 septembrie 2009

8-9 numere intelectuale pe seara

Mie nu-mi place Radu Moraru. Adica nashu' de la B1 TV. E o maciuca de-a fratilor Paunescu si prieten cu Becali. Deja am 70 de motive sa-mi fie antipatic. Da' aseara m-a facut sa ma simt al naibii de mine si nici n-a fost nevoie sa fim in acelasi loc pentru asta. Eu eram la mine acasa, ma uitam la televizor, iar el acolo, in studioul ala cu fereastra la strada, de unde se mai chiorasc pe geam aia de pe trotuar la el si la invitati.

Ei, si cum statea el acolosa la el in studio de vorba cu Ilie Nastase, cand a inceput o data sa mi-i faca cu ou si cu cacat pe aia de la antene si pe securisti si pe iliescu... pfuai, m-a uns la suflet, ce mai. A vorbit de ziceai ca i-am facut eu documentarea, nu nefericitii aia care iau 6 milioane pe luna pentru asta. Exact pe limba mea le-a zis-o. Din securisti si nenorociti si hoti nu i-a scos. Il ascultam si-aveam orgasm intelectual dupa orgasm intelectual. Opt-noua numere intelectuale cred c-am avut aseara.

Niciun comentariu: