vineri, 23 octombrie 2009

Inca o campanie

A inceput inca un exercitiu de democratie. Intampinat, ca de obicei, de aceleasi reactii de cacat. Bai, m-am plictisit de aceeasi retorica, de aceleasi texte. Politicienii sunt toti de cacat, niste nenorociti etc. Nu mai votez, nu ma mai intereseaza samd. Ascultam un fel de editorial facut la Guerilla de unu' care dupa nume pare neam cu mine. Are dreptate. Politicienii sunt asa pentru ca le-am dat noi voie. Din scarba noastra au ajuns niste scarbe sa ne conduca tara cum vor.

Nu e prea tarziu. Inca se mai poate face ceva. Mergeti si votati. Eu ma duc. Ma duc si votez in primul tur cu udmr, cum am mai zis. Da' ma duc si votez. Stiu, din prima nu se poate face mare lucru. Da' nu e asta ultimul vot. Incet, prin vot, in doua-trei legislaturi daca votam cu cap, putem sa mai scapam de jigodiile din politica. Daca nu votam, or sa voteze oameni ca bunica-mea pentru noi. Iar ea, v-am spus, voteaza cu crucea.

In alta ordine de idei, scriu chestia asta sambata dimineata la ora 8 pentru ca, din pacate, conducerea Metrorex nu se voteaza, asa ca eu mai pierd din cand in cand cate un tren din cauza lor.

2 comentarii:

Giusy spunea...

si atunci se mira de ce ii consideram pe toti jigodii :)

ca sunt jugodii, ce naiba, toti au aceleasi interese. da cred ca ma duc si eu anu asta la vot :p

Adrian Ţiglea spunea...

si eu tot udmr votez