vineri, 2 octombrie 2009

RDS 2

sa-mi bag pula-n toata familia lu' rds. tocmai am vorbit cu un bou care mi-a dat drumul la conexiune dupa care imi spune ca nu are cum sa-mi dea drumul, ca cica randul meu e maine. asa ca am avut si eu net. 5 minute.

PS(sambata): Acum, la rece, bilantul zilei de ieri si de ce rds-ul e de cacat intr-o tara de cacat, ca aseara stiam ca urma sa-mi taie netul. Am mai zis-o, dar ieri s-a potrivit ca un deget de manusa chirurgicala pe o pula de hermafrodita: cred c-am fost un om tare rau intr-o viata anterioara. A, da, sa nu uit sa-mi bag pula si-n ironia sortii, ca vad ca pana si aia-i o perversa in romania asta.

Revenind. Dupa cum ma asteptam, a trebuit un clic sa-mi dea drumul la net. Si o suta de telefoane. De remarcat ca la RDS un clic dureaza o luna. O luna si trei zile, pentru ca idiotii mi-au dat parola de cont de la cealalta adresa a proprietarului. Iar lui i-au taiat netul. In decursul aceleiasi conversatii, s-au prins de ce-au facut, asa ca mi-au taiat mie netul din nou si i-au dat drumul lui din nou. Dar nu ii merge, din cauza setarilor de retea. Iar mie cica-mi dau drumul azi, ca azi sunt programat. Si uite-asa am ramas doi insi fara net. Din cauza procedurilor imbecile de la RDS. Ei, sa nu-i futi in inima?

Niciun comentariu: