sâmbătă, 29 mai 2010

Punerea pe ganduri

Am primit un mail de la un prieten dupa ce-am scris materialul asta. El, dupa j' de ani de scoala, lucreaza pe bani putini si mijloace de cacat sa-si faca treaba incercand sa salveze vieti intr-unul din spitalele patriei. La stat, evident. E trist ce i se intampla si nu pot sa zic decat ca si el are dreptate. E trist ca, pe langa faptul ca si-asa nu sunt bani, meritele in statul asta "al nostru" sunt rasplatite invers, sunt rasplatite anal, cu cat muncesti mai mult, cu atata iti baga astia pula mai adanc in gat.

Dar ce pot sa fac eu? Mare lucru in afara de vociferat p-aici ca Moise-n pustiu sa-mi enervez prietenii care lucreaza la stat nu prea pot sa fac. Ba da, mai pot sa fac un lucru: sa ma gandesc. Si chiar m-am gandit. Am ajuns la concluzia c-am fost naiv de-am dat in gropi c-am votat cu pedeleu'. Are dreptate nenea asta. Am zis-o si eu, da' parca n-o chiar credeam.

20 de ani romanii au votat intre cacat si cacat maro. Aceiasi fosti nomenclaturisti care-au pastrat acelasi sistem care-a rasplatit pupincurismul, turnatoria si bulangeria pasiva, statul cu pantalonii jos sa ti-o traga seful s-ajungi si tu un sef mai mic. Si uite-asa, putinii bani care-au fost au ajuns unde nu trebuia. Sute de mii de insi freaca pula la stat, multi dintre ei pe salarii pe care la privat nici nu le visezi. Iar aia care muncesc o iau dans la main. Eu nu mai votez cu astia. Jos comunismul!

Niciun comentariu: