luni, 31 mai 2010

Statistici

Printre cainii care locuiesc in gropile de pe strada mea, e parcata o masina pe care scrie ceva gen "atentie la motociclisti in trafic". Da. Donatorii mei de organe preferati. Si la ce anume ar trebui sa fim atenti la ei? La cum isi ambaleaza motoarele de trezesc cartiere intregi? Ia uite ce zice statistica: principala cauză a accidentelor provocate de motociclişti este viteza neadaptată. Trei sferturi dintre accidentele pe două roţi au avut ca responsabili tineri de până la 35 de ani. Pe locul doi - conducerea imprudenta. Deci cum, soferii-s vinovati ca merg disperatii astia cu viteza si cu figuri? Mai stiam eu un prost care zicea ca nu viteza-i problema. Sa mor eu? Poate motociclistii sunt problema.

2 comentarii:

Quick Silver spunea...

las' ca nici cu automobilistu bucurestean nu mi-e rusine... uscaturi sunt prin toti codrii.

Cristean spunea...

asta cam asa-i