luni, 10 mai 2010

Şi pân' la urmă ne-a cam văzut toată lumea



Aţi văzut reclama asta? Paranteză: apropo de văzut, nu prea-mi place să fiu văzut zilele astea, am un ochi stâng, zici c-am căzut cu el într-un genunchi. De vreo trei ori, aşa. Nu ştiu, s-ar putea să fac un ulcior, nu mă pricep, e prima dată, tre' să-mi pun o dorinţă.

Ştiţi ce mă distrează pe mine? Cum ies aşa, în ultima vreme, tot felul de sex tapes din astea româneşti, cutare făcând nush' ce prin pat. Nici nu mai ştii care-i acolo ca să-i facă de râs pe ăia şi care-i ca să le facă celebre pe câte unele. Na, fiecare vinde ce ştie mai bine până la urmă, nu? Şi cum nu există publicitate proastă sau mincinoasă decât la bănci, probabil că s-o fi calculat că-i mai bine să te cam vadă toată lumea futând decât să nu te vadă deloc.

Acuma chiar înţeleg să-ţi vină cheful să te mai înregistrezi când... aşa, mai ales dacă ai ce arăta. Cu riscul - sau speranţa - să ajungă materialul pe piaţă. Dar nu ca-n episodul pe care l-am auzit io: după ce se întorc mirii din luna de miere, se strâng cuscri, naşi, neamuri, prieteni să vadă caseta de la nuntă. (Era mai demult, era cu casete). Şi-n loc să bage caseta cu nunta, a început o casetă cu mirele futând un doberman. Şi pân' la urmă l-a cam văzut toată lumea.

Niciun comentariu: