joi, 2 ianuarie 2020

Rockeri şi pisici

Tot încercând de prin 2019, reuşesc să scot o persoană dragă mie la o ciorbă în 2020. Şi găsim un restaurant plin de pisici. Erau pisici de care vroiai. Dimensiuni, culori, unele foarte gravide, altele mai puţin gravide, unele prea mici să fie gravide, altele prea motani să fie gravide etc. Era mai mişto decât la televizor. Uneori erau mai multe pisici decât clienţi. Clienţii erau în majoritatea lor rockeri bătrâni. Eu sunt un rocker pe la criza vârstei mijlocii, aşa. Unii dintre ei, în schimb, m-au făcut să mă mir că rockerii pot ajunge la vârste aşa înaintate, deşi ei poate aveau vârsta mea. Oricum, nu arătam la fel şi nici nu i-am întrebat câţi ani au.

Toată lumea dădea de mâncare. Chelneriţele la clienţi, clienţii la pisici, numai pisicile nu dădeau de mâncare nimănui. Inclusiv eu. Asta, deşi la vedere trona un afiş pe care scria NU HRĂNIŢI ANIMALELE. În două limbi. Mai era şi o poză care în toate limbile însemna acelaşi lucru, "Fără câini şi pisici". Nu am văzut niciun câine.  Era plin de pisici şi de clienţi, rockeri bătrâni şi unul mai tânăr, care hrăneam pisicile. Rockerii au interpretat afişul ăla aşa: "sunt rocker, sunt rebel, nu îmi pasă de reguli şi dau de mâncare cui vreau." Mai erau şi doi poliţişti locali înăuntru la început. Pentru protecţia pisicilor, bănuiesc. Atunci când au văzut că pisicile sunt în siguranţă în restaurant cu rockerii, au plecat şi s-au întors la ce fac poliţiştii locali când fac.

Pisicile au interpretat afişul aşa: "puteţi să ne daţi de mâncare, dar nu aveţi voie să ne atingeţi". Ce japiţe nerecunoscătoare! Nu o zic în calitate de rocker, o zic în calitate de cetăţean care nu (mai) are un astfel de animal de companie şi trebuie să meargă pe la prieteni să le pună mâna pe pisici. Şi pisicile, şi rockerii, chiar dacă gândeau altfel, spuneau, de fapt, prin acţiunile lor "Mă piş pe el de vot. Pardon, de afiş". Poate era mai bine dacă pe afiş scria NU HRĂNIŢI ANIMALELE PREA MULT. Nu ştiam că atâţia rockeri iubesc pisicile. O fi latura aia a lor sensibilă care ascultă balade când e beată. Nu cred că e latura aia a lor sensibilă care ascultă manele când e beată. Oricum, mă mai duc acolo.



Niciun comentariu: