marți, 5 mai 2020

4 femei

Poza

Maria:
-Eu stau aici.
Fotograful:
-Deci, întinse în iarbă, aşa, nu?
Mihaela:
-Dar de ce tu aici?
Maria:
-Că aşa îmi stă mie mai bine.
Magdalena:
-Dar cine v-a făcut pe voi şefe? Pe noi nu ne întrebaţi?
Miruna:
-Mai stăm mult aşa?
Magdalena:
-Ia stai puţin. În primul rând, nu îmi spune mie o tocilară ce să fac. Habar nu ai ce înseamnă, nu ai dreptul să dai lecţii la alţii. Toată viaţa ai stat numai cu nasul în cârţi, de-aia stai tu în partea aia, că ţi s-a mutat şi nasul din loc de la atâta citit numai cu ochiul stâng, că la dreptul ai dioptrii -7.
Fotograful:
-Doar o secundă trebuie să zâmbiţi şi terminăm, promit.
Mihaela:
-Mda. O curvă şi o proastă se ceartă.
Maria:
-Tu vorbeşti? Îţi aminteşti cum povesteai când au fost colegii ăia doi la tine acasă într-a unşpea şi...
Magdalena:
-Vrei să ajungem aici? Mai ştii când te-au încuiat în bar ăia singură cu ei toată noaptea?
Miruna:
-Hai, gata, că aşa, dacă e să vorbim despre asta, şi pe Maria au trimis-o ăia de la hotel noaptea dezbrăcată.
Maria:
-Bine că le ştii tu pe toate, normal, dar nu ştii să stai într-o poziţie.
Miruna:
-Bine că nu ştiu eu normal şi ştii tu oral!
Fotograful:
-Fetelor, poza durează o secundă. Bun, 4 femei împreună nu se înţeleg întotdeauna. Dar înţelegeţi-mă şi pe mine. Diseară am botez la Baraolt, deja se face întuneric, pierdem lumina, haideţi acum.
Mihaela:
-Hai. Dar după ce termini cu botezul, mâine sau când ai tu timp, nu treci pe la mine? Am de făcut nişte poze. Nu pentru mine. Pentru un prieten.
Miruna:
-Pentru care dintre ei?
Magdalena:
-Eu prima!
Fotograful:
-Haideţi, zâmbiţi şi vă fac poza. Uite, vă spun un banc. Atunci când ursului i s-a spus (şi chiar vă rog să nu vă luaţi la bătaie chiar acum) că a apărut în ţara noastră bere cu numele lui a zis "oau, a apărut bere Dănuţ?"

Poză

Niciun comentariu: