duminică, 2 octombrie 2022

Sunt drogat?

 Sunt drogat?

Aşteptam o amică să o scot la un film şi vorbeam la telefon cu un tovarăş când a apărut tipul ăsta pe şapte cărări, vizibil turmentat, care semăna izbitor cu o combinaţie între patronul de la pro tv şi Einstein, păr cărunt vâlvoi, dar aparent îmbrăcat în om serios plus mustaţă, care m-a abordat şi m-a întrebat aşa:

-Unde sunt?

-Sunteţi la Cora Militari, intersecţie Iuliu Maniu cu Virtuţii.

-Eşti drogat?

-Nu încă.

-Lasă  că ştiu eu ce eşti. Eşti un nenorocit şi un criminal, omori oameni, aia eşti! Eşti un labagiu!

După care a traversat intersecţia aia imensă pe diagonală, cu trei benzi pe sens aşa, dintr-un colţ în altul, pe roşu, într-un cor de frâne, urlete şi înjurături. Eu mă gândeam "pfuai, la faza cu labagiu m-a prins!". Îmi pare rău că am uitat să îl întreb ce a luat, că aş fi vrut să am şi eu superputerea lui, dar na, eram într-o conversaţie deja şi nu era politicos să o întrerup aşa. pentru un drogat necunoscut.

Niciun comentariu: