marți, 29 noiembrie 2022

Cât e ora?

-Hei, bună, cât e ora?

-Ştiu că sunt bună. Ora e 200. Un număr e 100. Dacă mai vii cu un prieten, ora e 300. Dacă vrei toată noaptea, toată noaptea e 500. Dacă vrei să mai vin eu cu o prietenă, ora e tot 300, că îi dau şi ei o lucrare...

-Nu, dragă, cât e ceasul, asta te întreb.

-A, dragă? Bine, frumosule. Păi, oră şi ceas sunt acelaşi lucru, bunică-mea nu zice o oră, zice un ceas.

-Iubito, mi-au furat ăştia telefonul în club, nu ştiu ce oră este, de-asta te întreb.

-Bă, eu nu sunt ora exactă, eu fac bulevardul, ce n-ai înţeles, eşti prost?

-Câteodată. Aaaaaaa! Stai să văd câţi bani am la mine. Dar zi-mi, te rog frumos, cât e ora.

-Acuma ora-i 3 dimineaţa. Dar pentru că tu ai ochi mişto, pentru tine, pentru o oră îţi fac o reducere. Ce zici, ai găsit bani, te bagi?

-Ştii ceva? Mă bag de-al dracului. Dar şi ştii că aş fi dat şi mai mult dacă-mi făceai şi o mărire, să nu mai facă mişto nevastă-mea de mine.

Niciun comentariu: