vineri, 3 aprilie 2009

Logica a la roumaine

Am zis cu vreo doua posturi mai jos ce si cum cu becali. Dar deja lucrurile o iau razna in tara asta. Deja o gramada de lume din aia care conteaza a inceput cu o teorie din aia, cat casa, cum numa' niste romani fututi in cap ca la noi puteau sa conceapa: dom'le, ca l-au luat pe becali ca l-a suparat pe basescu. Si pentru ca prea mult se vorbea despre basescu in ultima vreme. Ma, eu nu cred. ORICUM se vorbea de basescu, oricand.

Eu vad lucrurile la modul: inca o data gaoazele au gasit un motiv sa dea vina pe basescu. Incredibil. Numai la noi era posibil asa ceva. Du-te-n pula mea si mai vorbeste si de altceva. La noi nu-i posibil sa fie cineva arestat pentru ca a fost arestat. Si daca a fost cumva luat ca era suspect ca a incalcat legea, asta e o chestie asa, un amanunt, o chestie derizorie. Noi, ca toti paranoicii care se respecta, bagam asta intr-o teorie a conspiratiei mai mare, asa. Patronata, evident, de basescu din umbra. Da' voi de cine sunteti patronati din umbra, mah? Discutam cu inca un adept inflacarat al ideii ca basescu e in spatele miscarii cu becali. Cica voteaza tot cu basescu. Poftim logica.

2 comentarii:

MadalinM spunea...

Nu crezi ca frustrarea iti incetoseaza mintea?
Oricum, pari la fel de dictator ca si Basescu pe care il iei in brate

Cristean spunea...

foloseste-ti creierul. sau incearca sa scrii ca si cum ai raspunde pentru ce scrii, in loc sa arunci cu cacat de pe blog. eu ma folosesc de fapte cand vorbesc, nu de masinatiuni ordinare invatate pe de rost de la sclavii lui felix, cum faci tu.