duminică, 19 iulie 2009

Scoala vietii de politie

6 insi pe loc la examen la academia de politie. Foame, tata. Da' lasa, de bine, de rau, e facultate de stat, or sa invete ceva. Cat am facut eu blatul pe tren in timpul facultatii, am invatat si eu multe de la ei. Pe vremea aia, trenul era la putere si in el, blatul era de baza. Ne strangeam cate doua vagoane de studenti blatisti. Cine strangea daru' pentru naş? Baietii de la academie.

Ce-am aflat eu de la ei? Aia de la liceul de politie n-or sa vrea NICIODATA sa ajunga la informatii, ca nu-i frumos sa-ti torni colegii. Da-i in pula mea, lasa-i p-aia din civilie sa se duca acolo. Cea mai multa muie dau baietii de la cercetari penale. Si nici nu dau bani pe nimic, ca au atata lume la mana. "Salariul intr-o zi", asta era vorba. Da' niciun job nu se compara cu ala de sef de post pe undeva pe malu' E 85-ului. Vilă intr-un an.

La ce pula mea mai exista o facultate, daca tot s-a demilitarizat? N-ar putea sa fie inlocuita cu niste cursuri? Ca de furat, stim si singuri, n-avem nevoie de scoala pentru asta.

Niciun comentariu: