duminică, 12 ianuarie 2020
Taxi driver
Mă distram când vedeam că ăia de pe la CNN făceau mişto de Ray Charles. El făcuse reclamă la cola sau la pepsi sau la ce era şi s-a descoperit, după, un şoarece sau ceva suspect, oricum, într-o cutie de suc. Ei propuneau sloganul "Every can inspected by Ray Charles". Pentru cei care nu îl cunosc sau nu şi-l mai amintesc, Ray Charles era nevăzător. După asta, lucrurile escaladează: apare o reclamă în care Ray Charles conducea o maşină decapotabilă- Era o reclamă la maşini. Ray Charles, filmat din elicopter, conducea o maşină prin deşert, prin mijlocul fundului secat al unui lac sărat. Deci, nu călca pe nimeni. Şi se bucura în stilul lui caracteristic. Acuma, nu ştiu dacă a fost ideea lui reclama aia. Dar cum să te duci la Ray Charles şi să-i propui aşa ceva? Am spus chestia asta pentru că uneori, ca pasager de taxi în Bucureşti, simt că şoferul e Ray Charles.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu