duminică, 16 august 2009

Ghei Mall

Femeia devine o fiinta foarte vulnerabila intr-un mall. Sau nu, hai, intr-un magazin de toale. E ceva feminin. Nicaieri nu-i femeia mai dezorientata, cred ca daca o parasutezi in jungla ca pe Bear Grylls e-n stare sa faca o oala cu sarmale. Da' ca-n reprezentanta Prada n-are niciunde mai multa nevoie de ajutor sa iasa afara. Eventual cu forta, ca la baba care nu vrea sa treaca strada, da' tu o ajuti oricum.

Cred ca e de vina hormonul estrogen sau ceva de genul asta. Cred ca daca exista dumnezeu, sigur el a inventat banii, ca sa se satisfaca femeile la cumparaturi si barbatii la pescuit. Alta explicatie n-am. Ca femeile, cand ajung intr-un magazin de bulendre, incepe sa faca foliculina-n ele mai ceva ca broasca-n mixer. Bun. Asta inteleg.

Ce nu inteleg sunt barbatii cu vajin. Is mai rai decat femeile, va jur. Nu stiu daca ati dat de vreun exemplar din asta, dar va garantez ca exista si ca da, sunt mai rai decat femeile. Chiar exista asa ceva. Fetelor, exista ceva mai naspa decat voi in magazine. Masturbagiii notorii care o ard printr-un magazin 3 ore si nu-si cumpara nimic. Ei, io p-aia i-as bate numa' cu zghiciu'. Care pierd timpul si NU CUMPARA. Ei, sa nu-i arunci ca pe crestini in groapa cu lei?

Eram in Budapesta si vroiam sa vizitez centrul istoric. Drept urmare, in loc sa facem asta, am stat si-am probat 3 ore toale intr-un mall, c-asa vroia singurul BARBAT (cica) cu care eram. Nu si-a luat nimic. Ca sa nu ne luam la omor, mi-am cumparat eu o sapca. Sau, eram in Hanovra si unu' vroia sa cumpere jucarii pentru fiica-sa de-acasa. Magazin cu 4 etaje. La fel, dupa juma' de ora, mi-am cumparat eu o pisica de jucarie. Omu' a mai stat inca juma' de ora si pana la urma tot din avion i-a luat lu' aia mica ceva, pe drumul inapoi. Nu i-a placut nimic. Ei, cu femeile n-am treaba, imi place sa cred ca le-am inteles, dar pe barbatii astia i-as trage pe roata!

Niciun comentariu: