duminică, 30 august 2009

Masina de spalat

Is ca si mutat. Dupa inca niste probe de prostie omeneasca si altele de bulangerie pura ca roua diminetii in muntii Piatra Craiului, aproape ca am reusit. Cu un mic amendament. Ma rog, printre chestiile misto au fost sfaturile pe care le-am primit, de nu mi-a venit sa cred ca unii oameni gandesc sau ce fac ei acolo – asa. Gen:
-Ba, tre’ sa ma mut, dar sunt la pamant cu banii...
-Pai cauta ceva mai ieftin!
-Sa mori tu??? Da’ ia zi, cum ti-a venit ideea asta si tu de ce nu predai la universitate, daca esti asa mare descoperitor?? Pfuai, io nu m-as fi gandit la asta in viata mea!!!

Sau altul:
-De ce nu iei ceva nemobilat? E mai ieftin.
Venind de la cineva care nu ma cunoaste as fi zis ca-i doar un prost care nu stie ce vorbeste. Dar era vorba de colegul meu de apartament cu care am stat 4 ani si stie EXACT ca singura chestie pe care as putea sa dorm intr-o casa nemobilata ar fi masina de spalat, ca asta-i singura piesa de mobilier – sa-i zicem – pe care o am. N-am bani sa ma mut, dar imi cumpar mobila. Lu’ asta ce sa-i mai zic? Ca-i tampit? Mie nu mi se pare destul.

In fine, gasim un loc, ne intelegem si incep sa mut chestiile. Ultima ramane masina de spalat, evident. Pe care descoperim io si gagica-mea ca n-o putem muta singuri. Nici eu, nici ea nu suntem solizi sau masivi. Si oi fi io cu sportul, dar n-are absolut nicio legatura cu mutat de masini de spalat. Sau poate o fi antrenorul bulangiu si nu-mi spune. Cert e ca nu ne descurcam deloc cu ea. Zic bun, am 177 de insi in lista de messenger, din care majoritatea sunt bucuresteni sau locuiesc aici. Asa ca fac greseala 1: pun status la messenger ca am nevoie de ajutor cu masina. Uimitor cata lume poate trece pe invizibil in acelasi timp toti odata. Greseala numarul 2: zic la status “hai sa mutam masina, dau o bere”. Cred ca au ras cu totii de mine.

Mare prost am fost. Nu mai bine scriam direct “care vii la mine la o bere?” si le spuneam io acasa despre ce era vorba?

9 comentarii:

..George.. spunea...

si? ai mutat-o?

Cristean spunea...

am mutat o pula.

Cristian spunea...

Spune-mi si mie te rog ce setari ai tu la comentarii pentru blog. Am si eu un blog pe blogspot si nu reusesc "cetatenii" sa comenteze. Merci!

Cristean spunea...

n-am nicio setare deosebita, si ai mei se cam chinuie cand e sa comenteze. abia astept sa termin odata si mutatul pe .com, nu numai ala cu casa... acolo am sa folosesc wordpress, care-i mai usor.

Andrei Lefter spunea...

Ti-am zis sa-ti faci blog pe wordpress... tu cu personalitatea ta! ;)
Bai imi pare rau ca nu ne-am vazut la Bucuresti. Ai zis tu ceva de o bere, in mai multi, daca stiam ca e vorba si de o masina de spalat, atunci nu ezitam! :)
Glumesc. Chiar nu am reusit sa ajung sa ne vedem. Poate reusim totusi pana la craciun! :)

elien spunea...

daca n-a fost fata acolo.. ce sa-i faci ? veneam eu si-o mutam, mai ales daca imi dadeai si bere! eu m-am specializat in montat mobila, mutat de toate, vopsit, masurat etc Deci e simplu: data viitoare cand te muti, asigura-te ca e fata la Buc ;)

Cristean spunea...

mutai de capu' tau o masina de spalat adulta???

elien spunea...

nu draga, imi aduceam ajutoare, masina, astea (mai sunt unii pe lumea asta care chiar pot apela la prieteni - putini cei drept). Aici daca vreau sa mut o masina de spalat am 2 variante: 1. chem o firma care muta chestii si platesc jumate din pretul masinii de sp. sau 2. o mut singura. Mda... asa ie prietenii in ziua de azi..

Cristean spunea...

masina am si eu, problema era caratul masinii de spalat pana la si de la masina. dar problema s-a rezolvat, pur si simplu n-aveam eu incredere in mine sa trag mai tare de ea, ca mai demult avusesem niste surprize cu spatele. stii ce m-a distrat cel mai tare? o multime de insi m-au intrebat DUPA aia "da' de ce n-ai dat un telefon, ceva?".