joi, 17 decembrie 2009

Tanar si ne-a linistit

Cam asa arata mandatul lui Boc. Ca un serial care nu se mai termina, dar ne uitam toti la el pentru ca "nu mai dau astia altceva". De fapt, e o combinatie intre o telenovela cu americani si "inima de tiganca" si zic asta fara sa fi vazut vreodata vreun episod din "inima de tiganca". Stiu, l-am votat pe Basescu, dar asta nu inseamna ca n-am creier in cap. Sau poate tocmai asta dovedeste ca am creier in cap, ca n-am votat ce mi-au zis niste jigodii din televizor.

Personal, n-am nimic cu Boc. Dar Basescu a facut o prostie ca l-a pus din nou prim-ministru. Nu poti sa zici ca vrei reconciliere si dup-aia sa vii cu o solutie pe care adversarii tai nu o vor. Acum toti cretinii abereaza ca Basescu l-a pus pe Boc pentru ca e dictator. Daca traiam intr-o dictatura, poate-mi spune si mie cineva cum a fost dat jos Boc. Si daca intr-adevar e asa antipatic Boc, nu va trece de parlament, nu? Pentru ca traim intr-o tara in care lucrul asta este posibil.

Pariul meu e altul. L-am mai zis si alta data. Boc va trece. Poa' sa puna Basescu prim-ministru si pe Monica Iacob-Ridzi, parlamentul tot o voteaza. Pentru ca le e frica sa nu-si piarda locurile alea caldute. Si e ultima legislatura cu atatea locuri libere in care sa dormi si sa faci combinatii si sa furi pe banii tarii.

4 comentarii:

eadono spunea...

iar esti naiv...este singura scapare a PSD-ului a voteze tot ce vine de la Base, si sa treaca in opozitie. Este singura lor sansa deoarece Base va esua in planurile lui in guvernarea asta, si implicarea activa a PSD sau PNL, va fi scuza lui Base..ca si data trecuta.. cat despre faptul ca l-ai votat pe base pentru ca ai creier in cap..hmm nus ce sa zic. E optiunea ta sa o faci..dar din punctul meu de vedere nu e dovada de gandire, ci invers.. nu mai acuza jigodiile din televizor ca te obliga sa gandesti intr-un fel sau pe unul ca badea ca iti spune cum si ce sa gandesti...acelasi lucru il faci si tu pe blogul asta. Iti emani opinia in mod public. De cand e Base la putere, a venit Boc prim ministru a doua oara...Base e dictator? inca nu..mai are putin. Daca tot esti asa de bun analist, ia vezi cum pastele masii in Vrancea , tara lu Oprisan, noul director de la garda financiara este Mugurel Malureanu e care il stim cu totii...nou sef la DSP Vrancea este finul lui de cununie Catalion Graur..pe care il stim si noi ..mai vrei exemple?..voteaza in continuare cu Base si sustine sus si tare ca noi astia care il injuram , suntem incoerenti si nu suntem in stare sa sustinem o opinie pan la capat...se pare ca tu poti.

Cristean spunea...

Faptul ca va esua sau nu n-ai de unde sa-l stii pentru ca nici macar nu stii care e planul exact. Dar putem sa ne uitam un pic la istorie: urmeaza niste masuri foarte nepopulare pe care numai cineva care nu mai are nimic de pierdut trebuie sa le ia. Ca afacerist, ar trebui sa stii chestia asta. Mai mult, ar trebui sa o aprobi. Asta, daca nu-ti convine sa te impoziteze mai tare statul ca sa plateasca lefegiii labagii de la stat. Ce urmeaza e simplu, costurile politice trebuie suportate de cineva, exact cum a fost pe vremea CDR, cand, dupa primele masuri economice concrete, poporul nostru a inteles sa le multumeasca taranistilor desfiintandu-i ca partid. Acum, probabil ca o va suge PDL. Din partea mea, poate fi oricine, numai sa ia cineva masurile astea odata.

Pentru ca eu voi fi suficient de lipsit de cretinism sa vad in perspectiva fara sa urlu ca un bou HUO. Cum fac unii acum, unii care habar nu au ce vorbesc pentru ca nu inteleg nici economie nici politica nici limba romana. De aia il acuz pe badea ca promoveaza cretinismul si ganditul anal si de aia sunt foarte satisfacut ca aici promovez gandirea mea, nu gandirea altora, asa cum face majoritatea tembeloida a lumii.

ronnaldo spunea...

Si eu as vrea sa stiu cum a fost dat jos Boc. Daca iti spune si tie cineva cum a fost dat jos Boc poate ne spui si noua...
acuma cat inca nu e dictatura si mai traim in democratia celor "da' multi"

Cristean spunea...

daca eram intr-o dictatura, singurul care putea sa-l dea jos pe boc era basescu. pe boc l-a dat jos parlamentul. partea si mai tampita e ca daca ne indreptam spre o dictatura, o facem cu largul concurs al psd si pnl care il vor vota si pe ogica prim-ministru numai sa nu se dizove parlamentul.